neděle 12. ledna 2014

Co jsem dostala k Vánocům :)

Ahojky všichni, dneska je tady trochu opožděný článek o tom co jsem dostala k Vánocům :) Je toho celkem dost, takže doufám že jsem na nic nezapomněla. Budou to věci co jsem dostala od rodiny a od kámošek :))
Ale fakt netuším kolik co stálo :) Tak jdeme na to :)

1.Avon vyživující sprchový gel s kořením, pomerančem a zázvorem 200ml 
2.Avon vyživující tělové mléko s kořením, pomerančem a zázvorem 200ml
3.Avon vyživující tělový sprej s kořením, pomerančem a zázvorem 100ml  

4.Dermacol Aroma rituals zvláčňující sprchový gel s olejem z hroznových jadérek 250 ml
5..Dermacol Aroma rituals Tělové mléko s olejem z hroznových jadérek 200ml
6..Dermacol Aroma rituals zláčňující krém na ruce s vůní hroznů s limetou 100ml

7.NIVEA Výživné tělové mléko do sprchy 400ml
8.NIVEA diamond touch Sprchový gel s pečujícím olejem obohaceným o diamantové částečky s vůní kaly bílé 250ml
9.NIVEA pearl a beauty Perlový antiperspirant 48h 150ml

10.NIVEA zklidňující čistící pleťové ubrousky aqua effect 25kusů 
11.NIVEA Jemný odličovač očí 125ml

\
12.Balea dusche a creme sprchový gel s vůní borůvky 300ml
13.Radox Revive sprchový gel s vůní mandarinky a citronové trávy 250ml

14.Ľoréal paris Elseve Total Repair Extreme obnovující balzám na vlasy 200ml
15.Oriflame sweden Berry Christmas pěna do koupele 300ml

16.Avon Kate´s world voňavka 50ml
17.Miss sporty Pump up mascara booster řasenka černá 12ml
18.Miss sporty Disco tech lak na nechty 7ml
19.Essence Happy holidays krycí lak se sněhovými vločkami 10ml

20.Essence Girls on tour paletka očních stínů 6 odstínů 
21.Miss sporty So matte Perfect stay pudr odstín-001 Light 9,4g
22.Essence štětec na blendění stínů
23.Tričko Green day American idiot

24.Tenký fialový svetřík a dále jsem ještě dostala sluchátka a legíny ale nestihla jsem to vyfotit :)
Doufám že se vám tento článek líbil a přeji vám hezký zbytek dne :)

Žádné komentáře:

Okomentovat