pondělí 27. ledna 2014

Paletka očních stínů Essence

Ahojte, dneska to bude recenze na paletku očních stínů Essence. Tuto paletku jsem dostala na Vánoce a je z letní limitky Girls on tour. Tak jdeme na to :
Jak už jsem říkala tuto paletku jsem dostala na vánoce ale normálně stojí ta kolem 150,-
Odstíny stínů jsou moc pěkné 
Jak vidíte pigmentace stínů je dobrá až na ten první ten je takový hodně světlý, ale dobře se sním stínuje.
Mě se teda nejvíce líbí odstín 2. a 4. :) Ty odstíny jsou skvělé na denní nošení :) Stíny v pohodě vydrží celý den na očích, večer se jdu odlíčit a pořád mám na očích krásné stíny :)
Já mám odstín 01 popis: šest modních očních stínů pro výrazné barevné oči . Kdyby se ještě dala koupit tak bych si ji určitě koupila .
Doufám že se vám článek líbil :) Máte nějakou věc z této limitované edice? Co na ně říkáte vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat