sobota 18. dubna 2015

Recenze na hodinky s motivem Eiffelovky ze stránky postovnezdarma.cz

Ahojky všichni dneska to bude další recenze na produkt ze stránky poštovnézdarma.cz:)
Odkaz na tuto stránku najdete zde:)
Tentokrát jsem se rozhodla, že se podívám po nějakém doplňku:)
Jelikož šperky jsem si z této stránky už brala mockrát, tak jsem se rozhodla, že se kouknu po nějakých hodinkách:) 
Chtěla jsem nějaké hodinky, protože jsem zatím žádné nevlastnila a strašně jsem je chtěla:) 
Vůbec jsem nevěděla, které hodinky si mám vybrat, protože na stránce mají spoustu nádherných hodinek:) Rozhodla jsem se, že si vyberu hodinky ze skladovek, aby mi přišly co nejdříve. Nakonec jsem si vybrala tyto hodinky s Eiffelovou věží:) V nabídce mají spoustu krásných barevných provedení, ale mi nejvíce padly do oka tyto s černým páskem:)
Odkaz na tyto krásné hodinky najdete zde.
Pásek je z jedné strany černý a z jedné hnědý, ale to mi vůbec nevadí,protože druhá strana pásku nejde vidět:)
Pásek hodinek je z umělé kůže, což jsem ráda, protože kdyby byl z kůže, tak bych je asi nenosila:) 
Detaily hodinek jsou z bižuterního kovu a jsou ve zlaté barvě:)
Pásek je dlouhý 23 centimetrů, takže bude sedět všem šířkám ruky. Já mám hodinky zapnuté na 3 dírce a to mám celkem úzkou ruku, takže bude určitě sedět i dětem. Šířka pásku je 1.8 centimetrů.
Hodinky jsou bez chybičky až na jednu věc. Když hodinky přišly, nebyla v nich baterka, takže jsem si ji musela dokoupit, ale to byla maličkost.
Detail hodinek je strašně krásný. Strašně se mi líbí ten motiv Eiffelovy věže, protože miluji Paříž a chtěla bych se tam hrozně podívat:)
Místo normálních číslic jsou tam římské číslice, které mi přijdou mnohem hezčí než normální. Na hodinka jsou strašně krásné zdobené ručičky, což se mi hrozně líbí:) Průměr ciferníku je 3,4 centimetru, což mi přijde tak akorát:)
Na ruce vypadají hodinky strašně krásně. Nosím je teď každý den a pásek hodinek pořád vypadá jako nový:) Tyhle hodinky můžu určitě doporučit:)
Určitě se na tuto stránku podívejte, protože je opravdu skvělá a mají tam nádherné věci:) 
Líbily se vám tyto hodinky? Jaké hodinky máte vy?


Žádné komentáře:

Okomentovat