pondělí 6. dubna 2015

Recenze svetříku ze stránky poštovnezdarma.cz

Ahojky všichni, dneska to bude další recenze na produkt ze stránky poštovnezdarma.cz:) Odkaz na tuto stránku najdete zde:)
Rozhodla jsem se že si tentokrát nebudu brát šperky, ale že se kouknu po nějakém oblečení:) Jelikož je jaro a už venku začíná být teploučko tak jsem se rozhodla, že si vyberu tento lehký svetřík:) odkaz na tento svetřík najdete zde.
Na stránce mají svetříky ve čtyřech krásných pastelových barvičkách. Vůbec jsem nevěděla jakou barvu si mám vybrat. Váhala jsem mezi bílým a černým, ale nakonec jsem se rozhodla pro ten černý, protože černá patří k mým oblíbeným barvám a hezky zapadne do mého šatníku.
Svetřík mi přišel už za 2 dny od objednání, což je úplně super, protože jsem se na něj hrozně těšila.
Určitě je super se na stránce podívat na skladovky, protože nemusíte čekat měsíc než vám to přijde:)
Přišel krásně zabalený, vůbec nesmrděl a nebyl zmačkaný:) Po rozbalení jsem si všimla, že se na rameni trochu párá a čouhají z něj nitky, ale rameno jsem zašila, nitky ustřihla a byl v pořádku:)
Svetřík stojí pouhých 179 korun, což je na takový krásný svetřík skvělá cena:) Odkaz na svetřík najdete zde.
Svetřík je zezadu kratší a vepředu delší. Já ho mám takový kratší, takže ještě vyšším holkám než jsem já bude krátký:)
Popis produktu na stránce: Lehký svetřík v pastelových barvách, který Vám poslouží při chladnějších zimních večerech. Vyberte si z několika barevných kombinací tu, která Vám sluší nejvíce.
Popis produktu úplně neodpovídá. Svetřík je z takového hodně tenkého materiálu , takže vás moc nezahřeje. Svetřík bude určitě skvělý jako letní doplněk ke kraťasům a tričku:)
Materiál: bavlna, PVC
Velikost: 2 a 3 
Rozměry: délka rukávu- 52 cm
                ramena- 35cm
                hrudník-  univerzální
Svetřík je na dotyk hrozně příjemný, vůbec nekouše, takže se příjemně nosí:) Svetřík má na mě krátké rukávy, takže je nosím vyhrnuté. Končí mi asi v půlce předloktí, takže to na mě nevypadá moc dobře(viz foto). Někomu kdo bude menší než já  bude svetřík určitě dobrý:)

Svetřík je z takového hodně lehoučkého a průhledného materiálu, což mi nevadí, protože když si pod něj vezmu černé tílko, tak to ani nejde vidět a vypadá to dobře:) Další věc co oceňuji je to, že svetřík celkem dost odpovídá fotografii na stránce:)
Srovnání:
Svetřík se hodí jak na normální nošení tak i na slavnostnější příležitosti, jako doplněk s šatům nebo sukýnce. Kvalitou bych řekla, že je svetřík dobrý, vypadá krásně a příjemně se nosí:)
pokud sháníte  nějaký svetřík, tak se určitě podívejte po tomto:) Můžu ho doporučit:)
Líbil se vám tento svetřík? 

Žádné komentáře:

Okomentovat