středa 26. března 2014

INFO- :))

Ahojky dneska to teda bude informační článek.MOC SE OMLOUVÁM, že jsme tedkom dlouho nepsala ale neměla jsem moc čas. Nepíšu jenom na blog, ale točím i na You tube, takže jsem tedkom spíše točila, ale napravím to :)) Jo a místo toho abych přispívala 4x týdně tak budu přippívat jenom 2x a to ve středu a sobotu a videa budu dávat buď 1 nebo 2x týdně ještě uvidím jak mi to bude vycházet s časem. Já se musím učit do školy a ještě mám 3x týdně volejbal a ještě chci mít chvíli času pro sebe, takže doufám že se nezlobíte :) Jo a dneska jsem dávala nové video na You tube a  to My spring decoration - neboli moje jarní dekorace :)

2 komentáře:

  1. Ahoj Moni, máš moc hezký blog!! A nemusíš se omlouvat, že jsi teďkom dlouho nepsala.. Jestli máš tento blog doprovodný k YTbe kanálu tak je samozřejmé že nebudeš všechno stíhat na 100% :) Jinak jsem vážně ráda, že jsem na tvůj blog narazila :) Tvé články se mi moc líbí! :) Jinak jsem nová čtenářka tvého blogu (pod jménem Danny) byla bych ráda kdyby ses i ty přihlásila mezi ty mé :) Moc by mě to potěšilo <3

    www.meow005.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji jsi zlatá :33 a určitě se na tvůj blog podívám :))

    OdpovědětVymazat