pondělí 3. března 2014

Spotřebováno Únor 2014

Ahojte tak dneska to bude spotřebováno za měsíc Únor. No sice to moc věcí nebude ale to nevadí :)

1.Balea péče a maska:
Je to teda maska s lesními plody a voní teda celkem hezky jako jogurt, ale jinak hrůza!!
Nanesete to na ten obličej a do 10 sekund to začne příšerně štípat! Koupila si ji teda ségra, ale jak to štípalo tak to nemohla vydržet, takže já už bych si to v životě nikdy nekoupila! Má teda 50ml a stojí kolem 50,-

2.Antiperspirant ADIDAS for women
Je teda na bílé a černé oblečení a měl by vydržet 48hodin. Já tomu nikdy nevěřím protože se přece člověk večer myje takže to smyje. No tento antiperspirant byl super. Nádherně voní a navíc jsem se po něm ani moc nepotila :) Je bez alkoholu. Má 150ml a ve slevě stojí kolem 50,- a určitě se k němu někdy vrátím :)

3.Tělové mléko do sprchy NIVEA
Toto tělové mléko do sprchy je totálně božíí. Já jsem se teda tím namazala a potom byla moje pokožka úplně heboučkááá :) Je teda na normální pokožku ale na vánoce jsem dostala i to na tu suchou pokožku takže čekejte recenzi :) Má 400ml a stojí kolem 100,- a určitě si koupím nové :))

4.Šampón na vlasy Garnier fructis
 Je to posilující šampón a je na barvené vlasy. S tímto šampónem jsem byla velmi spokojená. Třetí den byly moje vlasy jenom trošinku mastné takže super :) Má 250ml a stojí kolem 60,- A určitě se k němu někdy vrátím :)

5.Odličovací tampónky Linteo
Toto jsou tamponky ze 100% bavlny a jsou navíc s Aloe vera. Jsou teda úplně super byla jsem s nimi velmi spokojená :) Jsou teda úplně jemné a super je to že se od sebe ty vrstvy neoddělují, ony jsou po krajích sešity. Je tam teda 80 tamponků a stojí 25,- a určitě až mi dojdou ty co mám ted tak si je znovu koupím :)

6.Zubní pasta Colgate
 Tak o pastě není co říct jako zuby umyla a hezky voní. Má 100ml a stojí kolem 40,-

7. Odličovací ubrousky Wipes
Odličovací ubrousky na obličej s přídavkem rostlinných olejů.  Já jsem s nimi byla celkem spokojená jako když jsem měla make up tak to s tím šlo v pohodě odlíčit, ale pak jsem zjistila že je vzadu napsané že jsou toxické tak to mě trochu odradilo. Je tam 60 kusů a stojí 59,- a možná si je někdy koupím znovu

7. Čistíci gel AVON
Čistící gel s kyselinou saliciovou. Byl celkem fajn. Dali jste si to na obličej, trochu to štípalo, ale potom zmizly nějaké černé tečky. Má tuším 75ml a stojí kolem 80,-

8. Čistící gel AVON 3v1

Tento gel byl super byla jsem s nim velmi spokojená. Dali jste si ho na obličej, potom smyli vodou a obličej zůstal nádherně jemný. Má 200ml a stojí kolem 50,-

9. Vlhčené ubrousky Babylove 
Tyto ubrousky byly fajn. Já je teda používám když mám třeba špinavý stůl a nebo když zkouším nějaká make-up a nebo když dělám oči a nepovede se mi to, ale jinak mám na odličování ubrousky z Baley :)
Je tam 80 ubrousků a stojí asi 40,- a až mi dojdou tak si je určitě koupím znovu :)

10. Vatové tyčinky Bel
Tyto vatové tyčinky jsou super my ani doma jiné nekupujeme, protože ty jsou super že se z nich nesundává ta vata. Je tam 160kusů a stojí 25,-

11. Odličovací ubrousky Balea
Tyto ubrousky jsou totálně boží  a pořád se k nim vracím. Voní totálně božsky a odličují skvěle. Už se moc těším na další letní limitku :) Je tam 25 kusů a 2 balení i s krabičkou stojí 80,- a určitě si je koupím znovu :)
Máte doma nějakou z těchto věci? Co na ně říkáte vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat