neděle 9. března 2014

Třpytivé fialové nehty

Ahojte takže dneska to bude tutorial na nehty. Já jsem byla v obchodě a viděla jsem tam takový nádherný fialový lak tak jsem si ho koupila a v druhém byly takové nádherné třpytky tak mě napadlo, že by mohly být hezké k tomu fialovému laku :)
Tak jako první jsem si nalakovala nehty tím fialovým lakem a potom jsem si na papírek vysypala ty třpytky a prstem nanášela na polozaschlý lak :) Jinak ten lak stál ve slevě 20,- tak jsem si ho koupila sice vím že je na nohy ale to je fuk :)) Já jsem byla v rossmanu a moc se mi líbil a navíc k nám ta limitka ani nedošla-_- :)

Třpytky:
Jsou v takové malé lahvičce a jsou takové bílé s duhovými odlesky :) A ta lahvička stála tuším 10,- a u tamanců stojí 25,- takže to je uplně super cena a budou i v nákupech

A tady je pár dalších fotek :)
Líbil se vám tento tutorial? 

Žádné komentáře:

Okomentovat