pondělí 17. února 2014

Balea odličovací ubrousky

Ahojte, dneska to bude recenze na odličovací ubrousky z Baley z letní limitované edice, které jsem si strašně oblíbila, hned od začátku kdy jsem si je koupila
Já je mám v růžové krabičce od předešlých ubrousků, které teda nádherně voněly, ale už jsem je spotřebovala, takže určitě je dám do dalšího spotřebována za měsíc Únor.

Já mám zrovna teďkom  modré ubrousky, které budou určitě v nákupech :)
Ta krabička je skvělá na ty ubrousky, já jsem si kupovala asi už 3 balení a mám ty krabičky v šuplíku s kosmetikou. Dobré je, že se ta horní část dá oddělat takže je potom z toho normální krabička.
Já už jsem měla 3 vůně z té limitované edice a všechny voněly totálně božsky :)  Já moc teda neumím popisovat vůně, ale řekla bych, že je to taková sladká, jemná, květinová vůně. Tyto ubrousky odličují skvěle, pořád se k nim vracím. Nevím jak vy, ale já už se hrozně těším na další letní limitku :) Jinak balení stojí kolem 80,- a vždycky jsou v balení 2x ubrousky a jedna krabička, v jednom balení je 25 ubrousků :) Až mi dojdou tak si je určitě koupím znovu, je to jedna z mých oblíbenců na odličování.
Máte doma tyto ubrousky? Co na ně říkáte vy??

1 komentář:

  1. Ubrousky od Baley mám všechny moc ráda (až na pár druhů, které vůbec neodličujou) :)

    OdpovědětVymazat