neděle 2. února 2014

Nákupy z Essence

Ahojte dneska to bude článek o nákupech z výprodeje Essence. Nevím jak vy, ale já jsem si tam koupila  spoustu věcí, které jsem chtěla vyzkoušet, ale nechtěla jsem za to dát tolik peněz. Takže já jsem byla z toho výprodeje nadšená :) Tak jdeme na to:
Tak jako první tady mám povrchový lak v odstínu 10 glorious aquarius.
Já miluji povrchové laky a stál mě 29,- z 59,- no nekup to :D
Tak další povrchový lak a ten je v odstínu 17 only purple matters a stál mě 29,- z 59,-
Paletka očních stínů Sun club v odstínu 02 long beach kde je 8 nádherných hnědých a oranžových stínů :) 
A ta mě stála 29,- z 99,-
Paletka očních stínů Night club v odstínu 04 already midnight. Toto byly vlastně poslední 2 paletky co tam zbyly :) a stála mě taky 29- z 99,- :)
Rtěnka v odstínu 53 all about cupcake. Která má nádhernou světle růžovo-oranžovo-lososovou barvu :)
A ta mě stála 29,- z 49,-
Průhledný práškový pudr all about matt, který mě stál 29,- z 99,- Škoda že tam byl poslední jeden :/
                  Voděodolná řasenka Stays no matter what, která by měla vydržet 24hodin no ale nevím no. A ta mě stála 29,- z 79,-
Voděodolné linky ve fixu Stays no matter what které by měly vydržel 24hodin, no už jsem je zkoušela a vydrží v klidu celý den :) A stála mě 29,- z 79,-
A jako poslední tady mám dvoubarevný korektor, který je super. a stál mě 29,. z 65,-
Líbil se vám tento článek? Co jste si koupili vy ve výprodeji? Co na ty věci říkáte vy?? Jak se těšíte na novinky z Essence?? 

Žádné komentáře:

Okomentovat