pátek 28. února 2014

Maska na obličej AVON

Ahojte, dneska to bude recenze na masku na obličej z AVONU. Je to teda černá maska a koupila jsem si ji, protože se mi hrozně líbila ta černá barva. Prostě černá maska to musím mít :)
Je to teda maska s minerály a s 0,5% kyseliny salicylové. Já jsem sní teda spokojená. Když si ji dáte na obličej tak je černá a když uschne tak má šedou barvu. Je to potom úplně husté, protože až to ztvrdne tak potom nemůžete vůbec mluvit, ztuhne potom celý obličej. Ztvrdne asi po 10 až 15 minutách.

Tak jak už jsem psala má černou barvu a je taková hustá. 
Má teda po ztvrdnutí šedou barvu. Já ji smývám houbičkou na obličej namočenou ve vodě. Po smytí je pleť hebká a bez černých teček. Jako nezmizí všechny, ale víc jak polovina určitě. Tuto masku mám už asi po třetí. My ji vždycky kupujeme jak je ve slevě, ale jinak ze ségrou zkoušíme i jinačí :)
Tato maska ve slevě stojí kolem 60,- a normálně kolem 80,- a má 75ml.
Máte doma tuto masku? Co na ní říkáte vy?

2 komentáře:

  1. Vypadá fakt dobře a až mi dojde aktuální tak se na ni určitě kouknu, jelikož něco na černé tečky by se mi hodilo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě ji zkus a pak mi řekni jaká byla :))

    OdpovědětVymazat