pátek 7. února 2014

Spotřebováno Leden 2014

Ahojte dneska to bude spotřebováno za měsíc Leden. Teď toho bude celkem dost myslím že asi 15 věcí.

1.NIVEA šampón na vlasy pro dlouhotrvající zářivou barvu a jedinečnou hebkost vlasů.
 Byl celkem fajn, vlasy mi vydržely 3 dny.Ten třetí den u byly celkem mastné, takže už bych si ho asi nekoupila. Má 250ml a stál mě asi 60,-
2.Šampón na vlasy Dove pro až 2x větší objem vlasů:
Tento šampón je super, vlasy vydrží hezké v pohodě 3 dny určitě bych si ho koupila znovu:)  Má 250ml a stál asi 59,- 
3. Ebelin odlakovač na nehty
Tento odlakovač je úplně skvělý.Když si sním odlakujete nehty tak vám potom krásně voní po mandlích, to je úplně úžesná vůně. Stojí 34,- a má 200ml. Já jsem ho koupila v Dm.
4.Korektor AVON
Korektor byl super určitě si ho koupím znovu :) Krytí je slušné a je levný. Ve slevě stojí asi 39,- a normálně asi 59,-.
5. Pleťová maska AVON a květy plumérie a citrónovou trávou
Má bílou barvu a tak asi za 10min ztuhne. Stojí 59,- až 109,- Nejenže že  nádherně voní, ale navíc krásně zjemňuje pleť:) Tato maska je skvělá a určitě si ji kopím znovu. 
6.Zubní pasta Elmex
No tak o pastě se nedá nic moc říct. Zuby umyje a stojí v akci 69,-
7.Pleťový peeling AVON
Má 125ml a stojí asi 79,- Tento peeling je skvělý, po nanesení je pleť krásně jemná. Určitě si ho koupím znovu
8.Balzám na rty Elf
O tomto balzámu už jsem psala. Stojí 39,- a je totálně na houby určitě už si ho nekoupím.
9.AVON řasenka pro objem řas
Tato řasenka byla celkem fajn. Má 10ml a stojí asi 99,- Jako moc hezky zhušťuje, řasy mají potom krásný objem sice nic moc neprodlužuje ale já ji používám vždy s nějakou jinou řasenkou. Takže bych si ji někdy možná koupila znovu:)
10.Pěna na holení Wilkinson
Tato pěna byla celkem fajn, akorát když ji zmáčknete tak toho vyteče strašně hodně. Takže už bych si ji asi nekoupila.
11. Lak na nehty BL
Tento lak byl fajn. Na nehtech vydržel 3 dny neorypaný což je celkem dobrá výdrž. Tento lak jsem dostala na narozeniny od mojí nej kamarádky a stál myslím 25,- Takže bych si ho někdy koupila znovu.
12. Bel vatové tyčinky s obsahem oleje 
Byly celkem fajn. Když třeba přetáhnu linku a nebo si zašpiním oko od řasenky tak se s tím celkem dobře odličuje. Já jsem je měla jako dárek k odličovacím tampónkům ale normálně stojí asi 39,- Možná si je zase někdy koupím :)
13.Pudr Elf
Pudr mi dala ségra, protože dostala od kamarádky nový, takže jsem spotřebovala tak půlku. Byl celkem fajn ale nevydrží celý den. Byl to vlastně můj první pudr takže na začátek byl fajn a stojí 39,-
14.Avon řasenka Mega effects 
Řasenka byla super a možná si ji někdy znovu koupím. Nádherně prodlouží a zhustí řasy. Stojí kolem 120,-
15. Řasenka AVON colour STYLE
Tato řasenka byla celkem na nic. Přišlo mi s těmi řasami nic moc neudělala. Dělala spíš přirozené řasy. Stojí asi 89,- a už bych si ji znovu nekoupila
16.AVON prodlužující řasenka
Na prodloužení je tato řasenka fajn. Stojí kolem 70,- a možná si ji někdy zase koupím.
17.Vatové tyčinky Bel
Doma už jsem vyzkoušeli spoustu vatových tyčinek ale tyhle jsou nejlepší, protože ta vata na nich drží a nesundává se. Balení má 160 kusů tyčinek a stojí kolem 30,-
18.Calypso odličovací houbičky
Houbičky jsou úplně bez chybičky. Jsou nejlevnější a nejlepší ze všech. V balení jsou dvě houbičky a jedna vydrží tak na 40 dní. Balení stojí kolem 30,- a určitě si je koupím znovu :)
Líbil se vám tento článek? Máte nějakou věc z toho? Co na ně říkáte vy? :)



Žádné komentáře:

Okomentovat