středa 26. února 2014

Krém na obličej AVON

Ahojte, dneska to bude recenze na krém na obličej z AVONU. Je to teda krém s mateří kašičkou a měla ho ségra a říkala, že je super, tak jsem si ho teda taky koupila :)
Tento krém je teda totálně boží. Voní celkem hezky a když si ho dáte na obličej a jemně rozmažete, tak je do 3 minut vsáknutý. Navíc nádherně hydratuje a pleť je po něm nádherně hebká.

Má takovou bílo-béžovou barvu. Používám ho asi 2 měsíce a pořád neubývá. To fakt stačí si dát na prst trochu krému a namažete sním celý obličej. Za tu cenu je teda totálně boží. Někteří lidé říkají, že AVON není nic moc dobrá značka, ale já si to nemyslím. Jsem spokojená s většinou jejich věcí. My stejně doma děláme AVON, takže asi hodně recenzí bude o věcích z AVONU. Tento krém stojí kolem 50,- (záleží kdy je sleva) a má 100ml :) A až mi dojde tak si určitě koupím nový. Je to teď můj nejoblíbenější krém :)
Máte doma tento krém? Co na něj říkáte vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat